Girls just want to have fun! - 25 oktober

Gårdagen var mycket trevlig!

Jag och Anna var till Alfta till Evis :) Vi hade en sån där tjejkväll :D Beställde kebab och spelade Geni. Guuu vad jag suger på det haha, till och med barnfrågorna, hahaha SKANDAL NATHA! Men roligt var det! Sedan spelade vi -UNO, mindre roligt, dom skulle bara jävlas med mig :(

Sen ringde vi in till önsketimmen på P3 och P4, min tur och ringa och kom fram till studion men samtalet bröts men hon nämnde mitt namn och och våran önskelåt :D Vi önskade oss Girls just want to have fun (läs rubrik).

Sen prata vi en massa och sedan åkte vi hem vid 2 tiden. Jag och Anna tog några varv på byn och träffade på älsklingen som var på Bonden, tog med mig honom hem så slapp han gå hem sen :P Körde hem Anna och sen hem till lägenheten och söööva!
Det var inte lätt eftersom man ligger och hostar så man nästan spyyyr om nätterna, så älsklingen kunde itne somna så han la sig på soffan som alla andra nätter haha! Stackarn ;)

Inatt blir det jag som ligger i soffan, stackarn ska ju upp och jobba så han kliver upp vid halv 5 kanske hihi. Stackarn ska få sova ut i natt, snäll flickvän jag är va ^^ ?

Träffade Jennalainen ikväll med. Hade ju glömt min kofta hos henne i torsdags (med flit ;) ) Haha nädå jag gjorde faktiskt det, men träffade henne och fick min kofta, men i morgon bitti blir det en morgon promenix tillsammans :D Sedan hämtar jag upp Anna så drar vi till Gävle. Ska lämna in papper till Gavlegårdarna så ska dom få se hur mycket man tjänar och så och avgöra om lägenheten ska få stå på oss eller om Elins pappa måste skriva på kontraktet. Sedan blir det lite stan och sedan blir det full färd mot Uppsala ;D


Nu tittar jag och älskling på fotboll och svullar chips och myser :P
Sedan blir det soffan ;)

Godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0