Hungrig som en varg! - 28 oktober

Guuuu vad hungrig jag äääär, Jesus alltså!

Igår träffade jag farbrors underbara fru och vi hittade tyg till min disco överdel, YAY :D Så nu ska symaskinen gå varm ute i Stavby :D
Jag är verkligen tacksam Karin <3

Idag har jag inte gjort nååååågooontiiing. Mormor och syrrerna har varit och badat på Fyrishov och jag suttit här hemma själv :P Rätt så skönt faktiskt, skönt att få ta det lugnt! Men nu har dom kommit hem och jag är hungrig som bara den. Mormor är igång med Tacosen :D

Sen blir det till och träffa Pappsen :D Man måste passa på när man är i Uppsala, försöka klämma in en liten träff efter jobbet då han inte har någon träning eller något :P Han är effektiv min pappa så de där med latheten har jag då inte fått efter honom kan jag säga haha, det är ifrån min mamma de då :O


Imorgon drar jag nog vidare hem och sen till Byn, måste hämta vänskaps-förlovningsringarna som jag Anna och Evis ska förlova oss med :D De där med riktig förlovning får man ta och drömma vidare på haha, varför ska riktiga förlovningsringar kosta dyrt för! Jag vill ha en riktig förlovningsring ja när jag förlovar mig :P


Nä men fyyy vad hungrig jag är, sådär jobbigt hungrig. BLÄÄÄÄ, nu får maten vara klar snart!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0