I forgot my name, I forgot my telephonenumber - 13 oktober

Helgen i Edsbyn var kanon, var så underbart härligt att träffa Anna, så underbart att jag höll på att grina när jag fick känna hennes kram som jag inte fått på flera månader.

Var jätte trevligt att få träffa Pablo med :) Jätte trevlig och härlig kille må jag säga :)

Nu måste jag packa upp det sista från Mallorca haha. Tvättade igår och nu ska jag bara plocka upp det sista. Sen ska jag städa lite allmänt och kolla efter lägenheter!

Jag och Elin stod 1:a på en lägenhet i Bomhus Centrum jätte länge och nu med bara 1 dag kvar ligger vi 3:a. Vi blev ledsna i ögat då :'(

Men vi letar vidare och nu ska jag dra till Lina och baka snickerskaka :D Sen se Småstadsliv 2. Nu får verkligen 3:ankomma ut snart ;)

Bye my lovers <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Uppdatera bloggen oftare gumman <3 =) saknar ju! synd för de med lägenheten och håller tummarna för någon ny..

2009-10-13 @ 13:52:19
URL: http://LjunkensFlikka.blogspot.com/
Postat av: Me, Myself and I

Haha men oj, finns det folk som läser min blogg ;) Haha ja jag vet, ska försöka bli bättre på det där ja haha, kram <3

2009-10-13 @ 21:14:11
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0