I take a shower then I´m on my way - 13 oktober

Nu har jag och mina perfekt bruna kropp tagit en kokande het underbar dusch, och med kokande menar jag så kokande att man annars skulle ha bränt sig ;) Fan vad skönt det var ska ja säga er frös som en lort!

I går träffade jag mina stumpar ifrån mitt Crew, Elin och Jossan och luncha lite och gjorde lite ärende på banken och Arbetsförmedlingen. Sen bestämde vi oss för att gå på bio, sagt och gjort så såg vi FAME. Snacka om bra film!

Idag har jag plockat och vikt tvätten jag tvättade igår, sedan drog jag till Lina på moppen som hade punktering på bakhjulet så jag fick ju dra maskin skrället xD Men det gick bra och när jag anlände till henne bakade vi snickerskaka och den lilla idioten har fått mig beroende utav snickerskaka >.< Sedan kikade vi lite Småstadsliv 2 innan jag drog hem och iväg igen på träning :D

På lördag är det tävling i Sundsvall, känner mig inte så taggad för tillfälligt, inte när det gäller hiphop singeln :(
Men men, bara att köra på och hoppas på det bästa, i morgon blir det städa och torsdag, fredag, måndag och tisdag jobb!

Bilder från Mallorca vet jag itne när dom kommer upp, har inte orkat men bättre sent än aldrig brukar man väl säga :P

Nä nu ska jag borsta tänderna och glåma på en film kanske, man vet aldrig.
Bye!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Lycka till i helgen :) Kasst av dig att missa årets brakfylla! Men jag älskar dig ändå tötinöten <3

2009-10-13 @ 22:48:26
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Tack stumpen, haha ja det är då lite kasst men ni är kassa och planera in den på ett felt datum ;) Älskar dig med Grynet! <3

2009-10-14 @ 01:01:03
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: svärmor

NATHA! Hur är det med dej?Hoppas du mår bra ,saknar dej,kramar Eila

2009-10-14 @ 20:59:37
Postat av: svärmor

Natha.Är det bra med dej?Saknar dej ,kram Eila

2009-10-14 @ 21:04:27
Postat av: Me, Myself and I

Hejsan svärmor, jag mår jätte bra :D Saknar er med men kommer nästa helg :)Kram på dig älskade svärmor

2009-10-14 @ 22:15:13
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0