I'm walking on sunshine - 7 oktober

Herregud vad javla skont det ar pa Mallorca :D Stekande het sol varje dag, igar var det 36 grader och lika varmt ar det idag :D Hoppas ni har det skont i de kalla sverige ;) Tanker pa er *fniss*

Som ni marker har inte detta tangent bord pa varat hotell dom tre sista bokstaverna i alfabetet men det ska val funka enda tycker jag :D

Det vi har gjort har dom har dagarna ar att vi har soooolat en massa och fatt lite farg pa oss :D Jette varmt som sagt och vi har badat en massa i havet :D Sa javla skooont :D Stranden ar helt underbar :D

Vi har kollat pa Elvis, Britney Spears och Abba har (imitatorer saklart) och det har varit bra :D

jag har nyss varit pa en egen liten promenad i Alcudia och gick emot bergen, sa jatte fint verkligen. Sen kopte jag en handvaska pa vegen haha, forstod att jag skulle komma hem med en handvaska haha!!!

Men nu har ni fatt en liten uppdatering om vad som hender har pa Mallorca! Nu ska jag verkligen njuta dessa 2 dagar som ar kvar :) Ha det bra hemma!

Puss och kram fran soooliga och vaaaarmaaaa Mallis ;) <3



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hihi vad kanstigt du pratar fniss.

puss puss.

2009-10-07 @ 19:37:12
Postat av: svärfar ola

+18 HÄR HEMMA ANNARS BARA SOM VANLIGT.HÄLSA TILL ALLA OCH HA DET BRA.TRÄFFS TILL HELGEN.KRAMAR.+18INNE ALLSÅ

2009-10-07 @ 20:38:17
Postat av: Me, Myself and I

Pappsen: Men hallå, dom har ju inga Å Ä eller Ö i spanien heller ;) Puss



Svärfar ola: Ja men nu är ju jag här och du ligger och snarkar bredvid här ju ;)

2009-10-10 @ 16:13:26
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0