Jag blev full på min coca cola! - 18 oktober

Sjuker idag, men har tagit alvedon så det känns mycket bättre nu. Men ja ska inte vara med på träningen i alla fall. Vill vara frisk så jag kan jobba så mycket som möjligt, måste ju det nu när man ska flytta hemifrån ;)

Idag har jag varit med Mamma, mormor och syskon till skohuset i Valbo för syrrerna skulle ha nya vinter stövlar, men jag fick mig ett par uggs eller vad dom heter xD Haha billiga sådana så det är ju lite fejk men va fan :P Mor var snäll och köpte dom till mig :) Yay!

Ikväll åker jag bara upp till träningen för att betala tävlingen som ska vara i sandviken den 7 november, sedan åker jag med mormor till Uppsala eftersom hon ska hem och jag hämta bilen hos pappa :D Den är äntligen klaar min lilla Ådi :D
Elin ska såklart med hon också :D

Jag vet inte riktigt vad mycket mer jag ska skriva, det är väl de som hänt nu :P Har bara legat i sängen och myst framför filmen Notebook, så jäkla bra och jag grinar varje gång, illa!!!!! Men men så är det!

Hej då alla trogna bloggläsare :P


Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh Natha vet du, när jag var hos Johan första gången så kollade vi på The notebook och kysstes konstast en timma, så vi fick se om hela filmen :D

Haha mysigt som fan, vilka minnen mmm mys. Vet du, vi diskuterade hur ditt namn ska uttalas igår x)

2009-10-18 @ 18:05:27
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Haha stabilt, fick se den på svenskan första gången, pinsamt och böla som en bäbis inför klassen xD Haha, vadå disskutera haha vilka då xD Men Anders eller, sa han någe elakt så vill jag veta ;)

2009-10-18 @ 23:11:03
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0