Jennalainen! - 22 oktober

Idag blev första dejten med Jenna avklarad, supergo och härlig tjej :D Löööövley <3

Kom till byn vid halv 1 och då fixa jag mig och åkte och hälsade på Anna och Benny eftersom dom var dom enda hemma i Lillbo :D Så go den där kissemissen :D

Sen åkte jag hem och lämnade bilen så kom Jenna och hämta upp mig, så gick vi en sväng och sedan hem till henne och Johan, hälsade då på Bennys bror Biffen haha. Såååå söta dom där två :D Mosters go grisar ;)

Hon lagade mumsig go mat åt mig och henne, kyckling file med ris och Currysås och till det kantareller <3 Riktigt jäävla gott var det :D

Sedan gosa man med keliga Biffen och kolalde på film och tjöta :D Sedan var det dags att gå och möta upp våra karlar på jobbet och dom blev glada :D

Nu sitter jag här och degar, ska ta och sova nu tänkte jag. Trött som en liten kissemiss som heter Biffen ;)

Gönatt på er!

                                           Nathalainen och Jennalainen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0