Livin´ the dream! - 2 oktober

Aaaaaah fatta!!!!! Om ca 8 timmar sitter jag på planet till Spanien och Mallorca :D Aaaaaahhh!

Mitt dröm resmål har varit Mallorca ända sen jag såg den norska program serien charterfeber eller vad det hette :D Men Spanien över huvudtaget har varit mitt drömresmål, speciellt Madrid och Barcelona :)

Men nu ska jag bara njuta i en hel vecka framöver, men kommer verkligen sakna alla hemma. Anna kommer ju hem till Sverige imorgon lördag och jag får hålla ut en hel vecka längre eftersom jag är borta :( Men jag är stark, jag klarar de, hoppas jag haha!

Nu kommer de nog inte bli någon blogg på en vecka men de blir välingen större förlust eftersom det brukar bli en vecka mellan bloggandet även här hemma i Sverige haha. Men hittar jag på någon data så ska jag hålla er uppdaterade, men det finns ju faktiskt sms också, kostar ju lite dyrare och skicka men what a heck ;) Har ju fått påfyllnad till mobilen utav mor snäll som hon är och då hade jag fyllt på min mobil redan haha, så jag har i reserv ;)

Nä, nu blir det sminka sig och käka frulle, morgon kaffet har jag redan druckit ;)

Adios Suecia <3


                                               Lyckligare kan ingen vara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0