Nu är Nathalie inte snäll! - 16 oktober

Nu är jag lite förbannad på ren svenska!

Skulle på visning utav lägenheten idag igen eftersom han hade missat de igår, så vi bestämde igår att halv 5 idag skulle vi komma tillbaka. Tror ni att fanskapet är hemma då? Näe det är han inte och inte fan svarar han heller nör vi ringer till honom heller! Skicka ett sms och allt men inte fan har han hört av sig eller, gah jag blir så förbannad så på måndag blir det Gavlegårdarna som gäller för vi ska fan i mig se lägenheten!!!!!

Klockan är 22.43 (i skrivande stund) och jag bör sova för klockan 04.00 ringer klöckan i morgon bitti, ska upp senast 04.30, inte senare!!!! Ska till Sundsvall och tävla i morgon och bussen går 06.00 från Folkets Hus och innan dess ska jag ha hämtat Malin 05.30. Huuga, ska ju platta håret med i morgon så det är gjort. My god!

Nä, söva och tagga till i morgon, ska då fan inte ha någon röst kvar i morgon kväll och på söndag :D

God natt på er älskade vänner!


                          Ska det bli något mer till samlingen i morgon tro? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0