Oh happy day! - 14 oktober

Idag är det den bästa dagen på länge, näst efter den dagen jag och Anders träffades såklart ^^ Jag och Elin har hittat en lägenhet som vi kommer få om vi tackar ja :D Det blir i Bomhus Centrum fast huset bredvid det första vi sökte på :D Aaaaah vad jag är glad, inflytt redan 1 december :D Ska på visning i morgon efter jag slutat jobba vid halv 5, iiihhh!

Känns verkligen inte på riktigt det här, flytta hemifrån, inte bo hemma med mamma och familjen :S Oh lite kusligt men jag har ju Elin så helt själv kommer jag inte bo :D Sen kommer ju tydligen Jossan och Lina flytta in med enligt dom haha!

Men självklart vill jag ju bo med min älskling i byn men har man inge jobb där så går det ju tyvärr inte och jag tänker fan i mig bo hemma nå längre än så här. Det är inte så att jag inte trivs att bo hemma men är man 20 år vill man ju ha något eget. Jag menar, det finns ju ändå regler hemma. Eller regler kanske var fel ord men svårt att förklara, man känner sig mer instängd hemma och kan inte göra vad man vill om man säger så haha!

Nu känner man sig lite mer vuxen, men en komplett vuxen känsla skulle vara förlovning med älskling och att gå på systemet och handla alkoholhaltiga drycker ^^ ( Nej jag har inte varit på systemet och köpt alkohol än, bara presentkort och det gills inte tycker jag haha )

Ni får väl en rapport om visningen i morgon antar jag, för nu ska jag sova, upp 06.30 i mörrn ja!


Jippi ka yay motherfuckers <3




Kommentarer
Postat av: Jenna

Jätteglad för din skull gumman <3

2009-10-14 @ 22:19:44
Postat av: Me, Myself and I

Tack så mycket älskgumsan :D <3

2009-10-14 @ 22:49:17
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Fanny

Får man komma och hälsa på då? =)

2009-10-15 @ 15:58:46
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Klart du får :P

2009-10-15 @ 18:10:04
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0