We can switch positions, From the couch to the counters in my kitchen - 26 oktober

Rubriken är just för dig Anna gumman ^^, <3

Morgonen började med morgon myyyyyys med Jennalainen :D Haha hon var då inte liiite trött men vem kan motstå att träffa mig sådär på morgonkvisten ;) Så vi hade lite mys :D

Sedan åkte jag och hämtade Anna i Lillbo och sedan drog vi mot Gävle och fick höra på låten Paparazzi på reapeat hela vägen haha! Sedan blev det Ayo technology och nu har du gjort så att jag inte kan sluta lyssna på den igen xD

Vi gick i alla fall på stan och kikade och hade med oss Elin så vi hade det suuuupeeeer myyyysigt :D Masa tjöööt och skratt haha! Sedan körde jag hem Elin och sedan Anna till tågstationen så drog jag vidare mot Uppsala :D

Men gud så läskigt det var att köra :S Regn och massa dimma, huuuuga, blev inga 110-120 där inte på vägen. Bara när det lätta upp men så kom dimma fort igen :/ Men jag tog det lugnt och kom fram säkert och det är väl det som är huvudsaken, eller?


Nu har vi kollar på, Jag vet vad du gjorde förra sommaren eller vad fan den heter! Mormor, Johanna och Jeanette sitter och skriiker och håller på och skiter på sig. Oj oj oj säger jag bara haha!


Jesus alltså vad jag saknar er alla i byn! Älskling, svärpäronen, Anna, Jenna och alla <3 Ni alla betyder mycket för mig, bara så ni vet ^^, <3


Nu blir det sova, trött ja. Gobiten Jenna ringde ju vid 08.00 i morse haha, men det var ju ett trevligt samtal! Inte sant smulan <3


Godnatt, i morgon blir det träff med Farbrors fru och kika tyger :)


 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Mycket trevligt samtal! :D <3

2009-10-27 @ 14:21:16
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Anna

Sexig rubrik ;)Äääälska

2009-10-27 @ 17:28:52
Postat av: Me, Myself and I

Jenna: Men det tycker jag med :D



Anna: Du har fått mig att älska den låten igen, skit unge >.<

2009-10-27 @ 22:06:28
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0