- 11 september

Glad jag är över att jag inte har hört tjat om 11 september idag!

Idag när jag kom hem från stan efter att ha gjort lite ärenden fick jag nyheten att JAG OCH MIN FAMILJ HAR BOKAT RESA TILL MALLORCA DEN 2 OKTOBER iiiihh :D Det är ju riktigt snart det, 3 veckor eller 21 dagar om man nu vill räkna så ;)

Men känns lite ledsen att inte kunna möta upp min Anna på Arlanda den 3 oktober då hon kommer, men jag ska lämna spår efter mig på Arlanda åt dig så du vet att jag har varit där dagen före :D JAG ÄR SÅ GLAAAAD :D

Ikväller har jag tränat inför tävlingen i Västerås i morgon och sedan myst med chirre och Idol samt kändisdjungeln hemma hos min Lina :D Mys faktor!

I morgon ska jag som sagt tävla i Västerås och det kommer bli 2 direktfinaler för mig, så två pokaler kan jag allt kamma hem ;)

Disco songel är vi bara 3 st tävlande i och i hiphop singeln är vi 5 st som tävlar. Haha håll tummar och tår och allt ni kan hålla :D

Nä måste sova nu om jag ska åka till Folkets Hus  klockan 07.00 :)

Hejjpa!

                          Vårt hotell på Mallorca med 8 pooler bland annat ;)
                                            Club Bellevue, Alcudia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0