Back to my girl room for the night! - 2 september

Sover inne i mitt rum i natt istället för stugan, dels för att jag tog in datan i huset och orkar inte släpa ut den igen xD

Har nästan nyss kollat på 2:a avsnittet utav vampyr serien True Blood, riktigt bra och det är ju den här serien som Alexander Skarsgård tydligen är med i, fast några avsnitt längre fram. Visste itne det förns idag och visste inte vad serien hette förns idag heller, haha. Inte tänker jag på det eller.

Konversationen mellan mig och Lina tidigare idag:

Lina: Åh idag är det serien True Blood!

Jag: Jaså (fattar noll av vilken serie det är)

Jag efter en stund.

Jag: Men du, när fan går den där serien som visas på 1:an medvampyrer, är inte det idag!?

Lina: Ja, det är ju True Blood som jag pratade om!


Haha, nej, jag hänfer inte alls med. Men hur mycket tittar jag på teve numera. Inte mycket de eller. Aja nu vet jag vad den heter i alla fall :P Tummen upp för det!

Ligger just nu i sängen och finurlar och provar på lite scrapblog. Hmm, går inte särskillt bra med tanke på att jag suger haha. Men något masterpeace ska det väl bli hoppas jag när jag väl kommer i underfund med det här :D

Men jag bör nog sova istället. Jobbar i morgon som jag gjort resten utav veckan på en förskola i Bomhus, jobbar 08.30 - 16.30 i morgon och jag ska komma ihåg att hämta Lina och köra henne till skolan med i morgon, kommer jag glömma!

Jaja, pyssla lite det där och söva sen!
Godnatt Sverige!



                                 Bara för att jag inte har alla hästar hemma ibland.


Kommentarer
Postat av: svärmor

Gud Natta vad du är söt,älskar dej EILA

2009-09-03 @ 08:48:36
Postat av: Me, Myself and I

Svärmor: Tack så mycket svärmor, älskar dig dig med :) Puss puss

2009-09-03 @ 18:18:58
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, jag tror det blev roligare att blogga igen efter att jag skrivit ett inlägg ;) Nej men vad kul! jag skulle också vilja jobba på en färja! Då får hålla mig uppdaterad så jag får veta om du får det ;) Ja, jag är så hoppfull inför jobbet på Salong Donna och hoppas det kommer att gå bra för mig :)

2009-09-03 @ 23:36:43
URL: http://carrovikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0