Cause I had a bad day! - 8 september

Jodu, hela dagen har varit helvete.

Börja med att försova sig, sedan när jag åker till jobbet blir det en krock i bakändan på min bil i en korsning, jag i chock tillstånd, darrar, mår illa.

Jobbar till 11.00 (en bra sak) sen hem och är as trött, märker att min hake till BH bandet har gått sönder, GAAAAH!!!

Jag fick uppdraget att steka pannkakor, precis alla, och då menar jag ALLA pannkakorna gick sönder. Fanns inte en enda hel, ännu mera GAAAAH!!!!!

Åker på disco träningen, den gick skit!

Vad mer kan jag säga, I had a bad day!

Det enda som muntrar upp mig nu är att jag har en tävling framför mig på lördag och sen att bästaste ANNA har biljett bokad och klar för att komma hem :D Den 3:e ska jag sikta på att stå där på Arlanda när hon kommer och springa och krama om na´ med en super stor kram.
Kommer stå där och gråta utav glädje, för jag saknar henne så himla mycket.

Nä sova nu kanske, jobba i morgon, 07.00-15.30 .

Hejjpa!



             Längtar tills min konstant kaffe drickande lite smågriniga (ibland)
                              Anna hem som jag älskar såååå mycket <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha kolla min mördarblick! ;) Jag saknar dig nattis! Älskar dig! snart ses vi igen :) (typ 1 månad kvar)

2009-09-08 @ 22:53:02
URL: http://midbla.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Haha ja tog bilden för den passade så bra in på min beskrivning ;) Älskar dig, räknar ner dagarna redan! <3

2009-09-08 @ 22:56:38
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: svärmor

Natta är det bra med dej efter det som hände?Det är det viktigaste,annat går att fixa .Saknar dej kram Eila

2009-09-09 @ 18:37:06
Postat av: Natha

med mig är det lugnt, men känner mig lite dum!

2009-09-09 @ 22:30:58
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Huvudsaken är att du mår bra, bilen är bara en

materiell sak den fixar jag puss puss älskar dej =)

2009-09-10 @ 16:41:22
Postat av: Me, Myself and I

Ja jag är okej men de är ju kostnader :P

2009-09-10 @ 18:33:03
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0