I love you untill the end of time - 21 september

Dom här dagarna har jag varit med min underbara älskling och det har varit hur mysigt som helst :')

Började med fredagen då vi bara låg och kramades i sängen efter att jag hae hämtat honom när han hade festat klart ^^

Lördagen handlade vi grönsaker och dipp som vi mummsa på :D
Igår söndag mös vi med en varsin Ben and Jerry glass och låg och kollade på film, Hooligans. Det var otroligt mysigt eftersom det var apigt länge sedan vi myste framflr en film tillsammans :'D

Igår kväll mådde jag inte så bra, feber, illamående och så. Min älskling var så otroligt gullig och tog hand om mig. Låg och höll ommig hela natten. Det kallar jag kärlek gott folk!

Idag måndag skulle jag ha åkt hem men eftersom ja mådde som ja mådde igår så mådde ja dåligt idag med :( Men nu känns det bättre, nu är ja bara trött och helt matt i kroppen :( Så en natt till får jag tillbringa med min älskling, underbart!

Han jobbar för övrigt i Lingbo denna vecka, SP har tydlingen en line där med. Men jag har haft Jessica här en stund på kvällen.

Har även skaffat mig en ny vän här i byn, väldig trevlig tjej :D Jenna heter hon och är tydligen ihop med Anders kompis som spelar i samma korpenlag som Anders spelar i :P Jenna och jag har väldigt mycket gemensamt har vi kommit fram till, haha riktigt roligt faktiskt :D

Men nu ska jag fortsätta ligga under täcket i soffan och se om de är något bra på teven eller om man ska ta och slå på en film, de märks!

Ha det bra på er!
Hejjpa
 


            Jag älskar verkligen dig babe, så mycket att jag inte finner ord för det <3
                                                 2 år och 7 månader <3


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ooooh! Är du kvar här i byn idag? Promenix ?

2009-09-22 @ 08:58:59
URL: http://www.jeeennaaa.blogspot.com
Postat av: Me, Myself and I

Haha ja nu passar det sig när jag åkt hem menar du ;)

2009-09-22 @ 17:45:50
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Jenna

Men vafan du var ju kvar igår fast du skulle hem i söndags så trodde du skulle vart kvar idag med :D Skrev de imorse ju, kollar du aldrig din blogg :D

2009-09-22 @ 19:34:32
Postat av: Jenna

Hehe, de är mycket komiskt:D Okej, joo men jag fastnade hos sväris också :D Haha, sen kommer johan´s systeryster så var jag med henne en stund å tiden bara rann iväg i princip !

2009-09-22 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0