Jag lever! - 7 september

Ja jag lever, tro det eller ej.

Jobbat idag på Brynäs, 10.00-17.30 och i morgon ska jag jobba på samma ställe fast då börjar jag 06.30-11.00, så det löser ju sig i slutändan :D

Vart hemma hos Lina nu på kvällskvisten, kollat och myst till Färjan 3, sista resan <3 Nu blir man lite taggad, hoppas verkligen att jag får jobbet. Nervös så jag håller på och döööör!!!!


Fick världens bästa nyhet idag. ANNA FLYTTER HEM I SLUTET UTAV SEPTEMBER, BÖRJAN UTAV OKTOBER :D Jag är så glad att jag avlider, iiiihhhh!!!!!!!!

Är så glad och nervös att jag inte vet vad jag ska skriva, så jag säger godnatt!

Hejjpa!

                                                  Så här glad är jag :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0