My life would suck without you! - 23 september

Gah vad jag inte tycker att livet är något roligt :'/ Allt känns jobbigt och jag får panik känslor, det känns som om att allt bara är rörigt och vette gudarna. Tur att man ska åka till Mallorca om bara 9 dagar :D

Men har faktiskt försökt tänka på mig idag, för ikväll har jag tagit ett varmt mysigt bad och haft ljus tända medans jag låg och gotta mig i de lilla trånga badkaret med en massa skum. Sedan tog jag en kokande varm dusch eftersom jag frös som en isbit.

Sedan smörjde jag in mig med lotion och ansikts shampo som jag fick utav Lina i 20 års present :D Tack!

När jag kladdat på mig en massa krämer och unna mig det så la jag mig på spikmattan, åh GUD så skönt det är! Lite jobbigt i början men när man väl hittat rätt position på mattan känns det underbart!Men mindre skönt när man ska resa sig och mattan sitter kvar i ryggen på en xD Haha, härligt röd man är på ryggen sen då :O

Nä i morgon torsdag ska jag försöka ta tag i städningen i mitt rum, jag vill förnya det men eftersom jag har ett sånt konstigt rum kan jag inte möblera hur som helst och eftersom ekonomin inte tillåter så kan jag inte köpa en ny säng ;/ Vill ha en stor en utav sängavel och skit, bara en enkel säng med 4 ben på så den står i någorlunda höjd i alla fall.

Senare på kvällen åker jag och syster till Strömvallen där GIF ska spela och Syrran och hennes lag ska få gå in med spelarnasom varje säsong :P Riktigt coolt, kameran åker med i morgon (Y)

Antar att jag måste börja med att planera packningen med till Mallorca, man tar alltid med sig för mycket, att man aldrig lär sig. Men nu ska det bli andra bullar med det ;)

Sen när jag kommer hem har jag och Jenna (min nya edsby kompis) bestämt oss för att jag, hon och våra gubbar ska ut och äta och spela bowling någon helg ^^ Ska bli riktigt mysigt tycker hon och jag då :P

Nä, nanna kudden och sjunga en vaggvisa för den, eller så blir det tvärtom xD Trött som tusan är ja :O Men men, någon gång ska man väl sova med, så himla glad att ja kan sova nuförtiden, annars har jag inte kunnat sova tidigare.

Nä, nu kände jag att det blev en massa massa ordbajsning här, en stor hööög med ordbajs xD

Godnatt Sverige!
Hejjpa

                                           9 dagar kvar, låt det gå fort!


Kommentarer
Postat av: JennA

Natha, trodde aldrig jag skulle behöva säga dehär men jag heter Jenna ! :D Skyll på att du skrivit fel !

2009-09-24 @ 09:28:29
Postat av: Me, Myself and I

Jag var trött JennA xD

2009-09-24 @ 09:54:06
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: svärmor

Natha lilla vän ,hoppas att du mår bra.Snart får du njuta av värmen ,hälsa Fritte och gratta från oss ,ha det bra .Eila

2009-09-25 @ 08:42:25
Postat av: Me, Myself and I

Svärmor: Jo det är bra, saknar alla er så mycket bara. Ja vi får hoppas att det är värme när vi kommer :) Och det ska jag göra, hälsa alla där hemma med. För nu har väl gubben kommit tillbaka så nu är det väl liv och rörelse kan ja tänka mig. Puss och kram på er, älskar er!

2009-09-25 @ 11:34:17
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: svärfar ola

har du rest redan utan data tror jag ingen uppgradering.ha ha

2009-09-30 @ 17:16:27
Postat av: Me, Myself and I

Haha nej då svärfar, det kommer ;)

2009-09-30 @ 21:10:38
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0