You know I´m bad! - 30 september

Ursäkta de dåliga uppdaterandet, men jag är ju knappast som pappa, hö hö hö!!!!

Så var det slutet utav September månad och nu kommer Hösten med STORA kliv, har den ju visserligen redan gjort men jag känner att hösten är på riktigt när man har kommit in i oktober månad. Sån är jag!

Men på fredag (alltså om 2 dagar) Lämnar jag de höstiga Sverige för att åka till MALLORCA :D

I morgon måste jag se över vad ja ska ha med mig, men ja tycker jag har varit duktig i klädes väg, alltså så har jag inte packat ner för mycket kläder :D Men kommer väl bli en massa annat småskit som vanligt xD

Sedan ska jag städa rummet och små greja. Sen blir det nog bio med några girls som en liten hej då grej :P Hur ska dom klara sig utan mig i en vecka ^^,

Idag köpte ja en vinterjacka, ÄNTLIIIIGEN!!!! Skulle köpt en förra året men såklart tog ju den jackan ja ville ha slut så jag fickju gå och frysa hela jävla vintern. Men nu har jag den jackan och jag är glaaad :D Nu kommer jag vara var och go i vinter. Den andra jackan får jag inte ens igen längre, oops haha xD Så den går jag med öppen hela tiden :P Nu gör det väl ingenting men tänk senare i vinter, huuuuga fryser bara jag tänker på de haha.

Men man kanske ska ta och tänka på morgon dagen kasnke!

Förhoppningsvis kommer det in ett inlägg i morgon med :O

Hejjpa


                                                 Min fina vinterjacka <3




Kommentarer
Postat av: svärmor

Tjusig jacka,behövs nog varma kläder nu .Men du åker ju till värmen ,njuuut Kram Eila

2009-10-01 @ 14:19:25
Postat av: Me, Myself and I

Svärmor: Haha ja vi får hoppas på värme i alla fall :D Puss och kram älskade svärmooooor

2009-10-01 @ 16:40:31
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: svärfar ola

mycket fin jacka passar bra till bandyn i vinter.ha det nu bra borta i värmen om vi inte hörs nå mera innan du åker.gratta gammelgubben ifrån mej också ha det så hörs vi. kramar.

2009-10-01 @ 17:49:55
Postat av: Jenna

Heter det inte Heipa? Haha. Skitsnygg jacka!

2009-10-01 @ 19:05:56
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar Ola: Ja men visst är den inte läcker jackan, kommer jag stå och vara varm emdans ni fryslortar står och fryser ;) Ja ska ha det så bra och njuta fullt ut och gratta ska jag verkligen göra :) Kram kram



Jenna: A men hallå, är du finne eller :O Tack <3

2009-10-02 @ 09:43:11
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0