- 19 april

Fy fan vad jag är sämst!

Jag måste ta tag i det här med bloggandet! Förut tyckte jag det var roligt men nu vet jag inte. Kanske blir roligt när jag väl kommer igång!

Vad har hänt i mitt liv, nja inte så mycket. Har bott hos mamma i en vecka nu, de har varit en massa gubbar i våran lägenhet och tapetserat och bytt golv :) Så nu har vi fint och fräcsht :D Så nu ska det bli inflyttningsfest någon gång :D Flyttar hem till den nya fina lyan på onsdag senast :)

Idag var jag och Elin på fotboll på Strömvallen :) GIF-Örebro spela men örebro vann ju med 3-1 :/ Mamma hade gratis biljetter som jag fick och då tog jag med mig Elin :D Vi hade riktigt roligt :D

Sen har man gått och blitt sjuk åh :/ Mindre kul, hostar och hostar och hostar så jag nästan spyr, fyyy vad jag hatar sån hosta :( I natt fick jag ingen sömn alls typ pga den här jäkla hostan! Få se om man får sömn i natt eller om jag blir vaken hela natten igen, då blir det nog inge jobba.

Det var rätt så roligt och blogga igen kände ja :P Får se om detta håller sig :D

Nu ska jag sova, blir nog tjöcktröjan på inatt med, fryssen ja :P


Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är grymt imponerad! Hoppas att du fortsätter att skriva!!!!!!!! (jag måste överdriva med utropstecken så att du förstår att du verkligen MÅSTE skriva)



;D

2010-04-20 @ 23:47:46
Postat av: Me, Myself and i

Haha okej ska försöka, men tycker DU borde blogga igen åh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (jag måste överdriva med utropstecken så att du förstår att du verkligen MÅSTE skriva) ;) Love yah!

2010-04-20 @ 23:50:19
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0