28 april

Först vill jag säga Tack Älskade Jenna för den nya designen på bloggen, Tack! Som tack lägger jag dig som en länk i dett inlägg :D www.gumsalumsa.blogg.se

Då har jag varit till Edsbyn och hämtat mitt pick och pack. Blev lite skakis och de kändes helt wierd att komma till lägenheten och hämta grejer ostället för att släpa dit en massa :P Men nu är de jobbigaste över nu känns det som i alla fall.

Tillbringa natten i Edsbyn med hemma hos Anna! Vi köpte nacho chips och gjorde guacemole (Stavning?) och köpte ett paket Daim glass som vi tryckte i oss direkt från paketet till Svenska Hollywood fruar! Det kan man kalla mysfaktor :P

Sen igår innan jag åkte hem till Gävle igen så åkte jag och Anna till Jontas i Bollnäs och köpte glass och sedan mot Dollar och busa med Annas mamma och Gunilla ;) Förvånade blev dom allt hö hö :P

Sen åkte jag hem i 140 och stressa till träningen, god damn var slut jag var efter den träningen gosse! Stina körde hårt med oss :P Men de känns så jävla skönt efteråt då :D

Sen kom jag hem och var DÖD i soffan haha!

Idag vet jag inte vad som händer, vet att ja ska lägga upp bilder från när vi firade Kim i lördags på fejjan :D

Ba-baj



Kommentarer
Postat av: Pappi

Måste bara säga en sak,,,,

JÄVLIGT GRYM BLOGGSIDA ;)....

Puss älskar dej <3 <3

2010-04-28 @ 17:03:01
Postat av: Me, Myself and I

Tacka Jenna för de :D

Älskar dig med pappi <3

2010-04-28 @ 20:53:35
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0