Just get back up when it knocks you down! - 23 april

Åh vad glad jag blev när jag kom hem från jobbet och såg att jag fått post från farbrors fru och resten utav familjen :D Ni vet vad en flicka behöver i ett göra-slut-händelse haha.

Börjar känna mig mer på topp än dom senaste dagarna, men de är fortfarande jobbigt. Men jag har mina älskade vänner som finns där för mig!

I morgon bär det av till Borlänge och fira Kim, börjar känna mig taggad nu faktiskt. Och det är väl posetivt, eller?
Ska nog fortsätta packa lite, så man får med allt :D

Tack alla som ställer upp, älskar er <3




Tack så mycket familjen Lundin <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

När får man träffa dig igen då? =(

2010-04-24 @ 13:19:07
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0