Ska bara komma på en rubbis - 20 april

Nu kommer det ett inlägg till :D Börjar komma igång nudå kanske, vem vet ;)

Idag har jag bara legat i bäddsoffan hemma hos mamma, sååååååå skööönt och bara ligga i sängen när man är sjuk. Sedan åkte man på träningen, inge tränande för min del men gick igenom paren och gruppen lite bara. Kommer hem och är helt slut :S
In i duschen och sedan tillbaka där dagen började ifrån sen dess har jag bara legat här xD

I morgon får vi äntligen komma hem till lägenheten och flytta tillbaka grejerna, när de är klart är vi äntligen hemma och kanske kan fira med ett glas vin (Det är ju trots allt lill lördag och ett glas kan inte skada för kvällen)

Ska på en minnes stund för vår gamla idrottslärare på polhem med :( Hon gick bort i påsk i canser, hjärntumör närmare bestämt! Usch, jag kommer gråta, det kommer ja.

Nä sova nu kanske, får se om hostan vill vila i natt. Har tagit hostans fiende ikväll, HOST MEDECINEN ;P Mohoahahahaha!!!!

Blir nog en natt till med tjocktröjan på, herregud. När jag sover med såna tröjor på mig, då är jag sjuk :S

Så godnatt på er som läser! <3



Blues sisters <3



Kommentarer
Postat av: Anna

haha älskar dig syster yster! :D Puss

2010-04-21 @ 15:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0