3 years of love <3 - 18 februari

Bajs vad kass jag är xD

Igår firade i alla fall jag och älsklingen 3 år tillsammans! Stackarn låg sjuk så jag tillbringa dagen hos svärisarna och mys med älskling på kvällen!

Idag har jag skottat och varit duktig, skotta så jag blev alldeles svettig. Duktgt Natha! Sedan har jag pratat med Tony Irving i telefon ;) Pappa är ju värsta polaren med Tony och dom var på Viking Line där Tony och Let´s dance dansarana var. Pappa ringde mig och slängde luren till Tony så fick jag prata ^^ Jag har världens coolaste pappa :D <3

Åkte sen till Lillbo och byta bil så jag fick ta Svärfars Audi och hämta Anna från jobbet och så åkte vi till Bollnäs. Anna skulle lämna in en halskedja som gått sönder. Vi käkade i Bollnäs och sedan åkte vi hem! Har spelat Poker hela kvällen och haft det roligt. Oj vad jag har skrattat! Smaka blaaa!? xD

I morgon bitti åker jag hem till Gävle. Ut till Valbo med mamma och leta presenter till syrran som fyller 12 på tisdag. Sedan blir det reklaminspelning vid 17.00 tiden ;)
Åker sedan tillbaka till byn och då blir det Bonden :D Missar ju sista hemmamatchen innan slutspel mot Sandviken i morgon. Men jag har lovat Lina att ställa upp på detta :D Ska bli riktigt roligt :D

Nä, jag bör väl sova nu då antar jag! See yah bitches! Ba-baj <3



                             3 år med dig älskling, helt underbart <3


Kommentarer
Postat av: Pappsen

he he där blev du bra paff va ;)

prata med sjävaste Tony him self....

2010-02-19 @ 16:05:51
Postat av: Me, Myself and I

HEhe ja jag blev ju de! Pinsamt ju, visste inte vad jag skulle säga ju xD

2010-02-21 @ 17:17:44
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0