Oväder! - 21 februari

Happ, var ju tänkt att jag skulle hem idag då men så bblev icke fallet på grund utav vädret :/

Hemma hos mamma ser det nästan ut som ovädret från 98 tydligen. Har tydligt varit stopp på E4 och en massa olyckor har jag hört på radion! Mor och alla tyckte inte jag skulle ge mig ut på vägen och jag höller med!

Just nu sitter jag i Lillbo och Anders är på Ping-Pong träning :P Dom skulle visst kvala till någe Klubb Mästerskap tydligen :P Få si hur det gick sen då :P

Svärmor och Anna försöker sig på någon konstig form utav smörgåstårta på de ingridienser som finns hemma! Haha får se hur det smakar sen då :D

Igår var vi även på Carros inflyttningsfest :D Blev där en liten stund, sen skulle gänget på Tranan och se Amanda Jensen men jag och Anna hade inte råd så vi åkte hem! Kollade på skidjollet istället och såg när de 2 svenskarna tog medaljer :D Ett Guld och ett Brons!

Nä, nu ska jag ta mig en Singoalla kaka :D

Ba-Baj <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0