What a night! - 1 februari

Kesus vilken kväll det var i lördags :D Hade lite åter klassfest :D

Började hos Angelica, åkte dit och drack lite vin och fixa iordning oss innan vi begav oss till Los Sombreros där vi skulle käka :D HAde riktigt trevligt med dom som kom dit och käka, fick hattar på oss med :O Vi var riktigt heta och alla satt helt seriösa med hattarna på och prata haha!

Sedan begav vi oss till Rack n´Roll där alla skulle samlas. Var riktigt trevligt att träffa de flesta, lite tråkigt att vissa dissa oss och gick på krogen med massa andra istället. Men men, dom fick sig en större förlust för vi som var där hade det suuuper trevligt i alla fall ^^.  Vi satt och tjattra och spela biljard från 20.00-02.00 när dom stängde, snacka om att man hade trevligt då :D

Sen blev jag och Angelica sjuukt sugen på Subway mackor med de var ju sjumila kö inne där så jag skulle missa bussen, så då fick jag sova hos Angelica nere på stan :D Innan vi gick var det en fylle gubbe som höll på och prata och skulle ta mig i håret hela tiden men till slut kom vakten och sa åt honomeftersom jag såg så besvärad ut! Tack snälla vakt! Sen följde han typ efter oss men han gick bara vidare när ja och Angelica stanna vid Subway! Puh!

Synd att alla inte kunde komma, hade varit ännu super trevligare :D Men ni får vänta till sommaren, för då blir det poolparty hemma hos Short haha!

Nu har man tagit sig en kopp kaffe och kollar på 13 snart 30. Får se vad morgondagen har att erbjuda, de är planerat att ja ska till banken och avsluta ett konto och sedan bege mig till köpis för att gå in på El-Giganten och köpa mig en ny egen mobil ;) Vart utan mobil sen i somras och har fått låna mobiler hehe! Tack alla som lånat ut dom hihi!

Nä, kika vidare och sedan sängen, är hundvakt inatt med men Linus är snäll och lugn han :D
Ba-Baj <3

                                 Några från klassfesten och jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0