Holy macaronie - 6 januari

Hua, idag sa vi farväl till Pablo! But he will be back I guess!

Har inte hänt så mycket idag, lillbo och sedan bandy på ön, och NEJ det var inte byn som spelade. Bollnäs-Vänersborg. Det är fär kallt att spela UTE i Bollnäs och Bollnäs har redan 2 inställda matchen på Åsen så de har inte råd med att ställa in en match till typ. Svärfar hade fått biljetter så vi gick ner och kollade!
Skit träkig match tyckte jag :/

Gubben är på innebandy, jag hemma med teven för mig själv ^^ Löööövley!
På fredag kommer även pappa till byn :D Mycket trevligt enligt mig :D

Nä, tjocka på soffan kanske :D Ba-Baj <3


                                  Hääärliga sommar-minnen från förr <3


Kommentarer
Postat av: svärfar ola

bara en undran får pappa olle låna soffan igen jag bara undrar?eller blir han med hela kvällen?

2010-01-07 @ 16:39:53
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

haha galen bild! :D

2010-01-07 @ 17:27:41
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0