Kanin! - 12 januari

Okej det var ett bra tag nu sen sist :P

Idag är det 3 år sedan jag och min älsklingen pratade med varandra för första gången :D Tiden går alldeles för fort.

Idag har jag börjat en ny start på året, nu ska man försöka sig på och bli lite fit for fight till sommaren!
Jag och Elin ska testa på det här med Nutrilett och en nyttig lunch. Vi får se hur det går :D

Jag, Elin, Elins mamma och Elins svägerska var iväg på hudvårds rådgivning ikväll (Mary Kay) och god damn vad len och fin ansiktet och händerna blev! Det var så otroligt sköönt med skrubb krämerna som skrubbar bort all död hud. Jesus vad skönt det var gosse!

Nu blir det Vänner på teven, sedan blir det väl kolla klart på Walk the line :D

Ba - Baj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0