1 maj

Idag fyller min lilla-lillasyster år :D Grattis på 11 års dagen :D

Idag har det varit tävling i Skutskär :D Jag kom inte hem med någon pokal men är så himla nöjd med dagens insats :D
Jag och Malin kom till semifinal i paren och ja är så nöjd :D Gabriell och Karin vann och kom upp i silver klass :D Grattis :P
I singeln gick ja inte vidare men är nöjd ändå :D Men Malin kom 3a och kom även upp i silver klass hon med :D GRATTIS!!!!

Kom hem och typ slängde mig helt utmattad i soffan :P Se har jag bara suttit här,kikat på körslaget och KALLE VAAANNNN!!!!! :D

Funderar på och lägga mig, ska hem till mor i morgon och gratta syster och om jag kommer upp i tid så kommer ja på syrrans tränings match som börjar klockan 13.00 :)

Men ha det så bra, fred ut <3

Kommentarer
Postat av: kia

fred ut! <3 /kia

2010-05-03 @ 15:47:00
URL: http://kius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0