16 maj

Nä nu har man hoppat lite mellan dagarna känner ja!

Igår var det tävling i Mora och jag kom 3:a i Disco singel :D Haha ja trodde aldrig det :P
Jag var i Direkt final och sumpa bort min chans känner jag haha. Jag tappade bort mig så jag bara improvisera och det kändes lalligt hela tiden. Jag kände mig sådär med min insats men glad över att jag kunde hålla utstrålningen igång hela dansen igenom :P

På prisutdelningen satt jag och räkna med att inte komma på pall, och så läser dom upp tredje platsen med mitt nummer men ja reagera inte eftersom jag var inställd på att inte komma så bra, reagera förns dom sa mitt namn xD Haha oj oj oj, sen stod jag där och inte fatta någonting haha xD

Dansade gruppen med för första gången på tävling :D Men det gick som det gick men kändes bra :P På SM går det bättre ;)

I resterande grejer gick det inte bra men är nöjd i alla fall :P
För Uddans gick det väldigt bra och jag är sååå himla glad för alla dansare, Uddans dansare är så jävla grymma och jag är verkligen glad att jag är med i detta gäng!
Alla hejar på alla och stöttar varandra, stora som små! Vi är verkligen ett gäng och har så himla roligt together <3 Jag älskar er alla <3

Idag vet jag inte vad som händer, ingen träning idag i alla fall för nu är dansen slut! Är träning på onsdag och torsdag, träning inför SM på lördag och söndag :D Fan vad roligt det kommer bli :D

Fred ut <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0