25 maj

Woho, helgen i Västerås var awsum :'D

På lördagen var det singel som stod på schemat, gick inge bra för mig men what evur ;O
Söndagen börja det med grupp och våran grupp (Headlines <3) skulle dansa direkt semifinal.
Jag var så nervös att jag grina innan och nerverna var inte på plats, sen var jag så nervös om vi hade gått vidare till final eller inte och sen kommer resultatet på vilka som gick vidare upp och VI HADE GÅTT TILL FINAL :'D Fan vad snopna vi alla blev för det hade vi aldrig trott :D Haha vi hade liksom slagit ut 3 andra grupper, AWSUUUM :D

Sen dansa vi final och de blev soppa utav det hela xD Så vi kom 6:a i finalen. Men de var en domare som hade satt oss 4:a och en domare satte oss 5:a så vi kan inte ha varit så jäkla dåliga :D

Sen var det direktfinal i par för mig och Klara och där kom vi sist tillsammans med Denice och Molly ifrån Uddans. Vi tycker att vi skulle ha förtjänat en bättre placering men vi dansa in i en massa andra så de blev som det blev.

Men jag är jäkligt nöjd över SM helgen och jag har haft det så jävla roligt :D Sån gemenskap vi har i klubben alltså! Kommer sakna dansen i sommar. Men i morgon ör det fri träning fr dom som vill och jag ska gå :P Fan, jag måste hålla upp med tränandet! (Och det trodde jag på själv? xD)

Jaja, jag ska väl ta något att äta och sedan åka till Lina och skriva ut mitt sommarjobbs schema och sedan hem till mor med resväskan!

Hoppas ni har en bra dag! Fred ut <3


Headlines <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0