7 maj

Hej sorry, inge blogg på några dagar nu! Har jobbat, tränat legat halv död i soffan så jag har tyvärr inte haft ork, sorry!

Jaja, igår var jag och Elin på bio tillsammans med Cicci, vikollade på Flickan från ovan och jag trodde inte den skulle vara så himla hemsk som den var! Jag och Elin klängde på varandra av nervositet och grina ikapp varandra lite titt som tätt. Men filmen var bra och den är värd att se!

Idag blir det party ;) Ska hem till min älsklings Sandra i Skutskär och där ska hon färga håret på mig, grilla och dricka :D Ska va med ett gäng från Kukskär och sedan åker vi in mot Gävle och inviger krogen Nivå för första gången ;) Ska bli riktigt nice :D Hoppas de är ett bra ställe!

I morgon blir det åka på syrrans fotbollsmatch i Hagaström och sedan blir Crusing och bärs på kvällen ;) Kommer tyvärr itne få åka någon fin bil men va fan, man hittar väl någon snälling som man kanske får åka med :D Annars blir det åka min lilla söta bil med utan stereo xD Haha, aja det löser väl alltid det där :P

Nu ska ja nog gå och lägga ner lite kläder inför the evening ;) Sedan får man väl höra av sa till Sandra så man vet när de gula bussarna går mot Kukskär :P

See yah bitches, fred ut <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0