8 maj

Vilken kväll igår du :P Haha!

Det började hemma hos Sandra i Skutskär där hon färgade håret på mig, så nu känner man sig fräsch :D Sedan kom Jim och Jonas och vi gick över till Linda för att börja förkröka :P
Haha oj oj oj vilket förkrök kan ja säga ;)
Haha hade det roligt men de roligaste var nog när Sandra inte kom ut ifrån toaletten XD
Hon fick inte upp låset och jag å Linda garva bara och Jim och Jonas försökte få upp dörren xD Haha shit, jag och Linda sprang som yra höns och skratta och plinga på hos grannarna om att få låna deras toa nyckel men de funka inte, så vi fick ringa jouren på Älvkarlebyhem xD
Haha en snubbe där kom och hjälpte ut stackars Sandra som suttit där och haft panik i typ 10-15 min xD Stackarn!

Sen åkte jag hem, köpte Subway och somna xD Sen var det bara kliva upp 9.00 och åka på Syrrans fotbollsmatch i Hagaström vid 10.00 för att sedan köra hem henne. Mamma jobbar och Fritte på trav :P Så här är man en snäll storasyster som ställer upp ;)

Ikväll blir det crusing :D Dricka någon öl och åka Renault ;) SKaffat chaffis och sedan prova sätta i slutsteg och faderulla till kvällen bara! Får si om det går nu då :P

Nä, åka och kika om det går att sätta i den där skiten i bilen då :D See yah on the road tonight!

Fred ut <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0