Cause you are amazing, just the way you are

Idag har de varit shlappt.

Ja och Lina åkte in till stan och fixa lite grejer, sen hem och fixade tvätten, spelade lite gitarr hjältar med syrran och sedan åkte jag hem till Bomhus och kollade tillmin post som jag hade fått.

Gick över till Jojjo och spelade lite Gitarr hjältar med :P Hehe så nu har vi klarat ut låtarna i mitt band ;)
Sen åkte jag hem och hamnade framför datan. (Ovanligt)

Nä nu måste det hända lite mer saker, kan ju inte komma med så här lite och skriva! Har ni något förslag?
Kommentera gärna era förslag i såna fall :)

Nu säger jag godnatt!

Fred ut <3



Kommentarer
Postat av: Anna

Hm.. du kan ju skriva om din kärlek till mig ;)



Bandy på fredag! kommer du?! :D

2010-11-17 @ 21:18:27
Postat av: Me, Myself and I

Nä men se på fan, vem är de som läser ;)

Haha du tycker de du ;)

Inte råd :( Kommer upp men inte hem igen och inte råd med bandy :( Men vill så gärna!

2010-11-17 @ 21:47:18
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0