Here we go again

Nä va fan, får ta och bli ändring på det här nu då!

Gjorde ett långt och mycket trevligt inlägg för ett tag sen,men sen dog min data och allt försvann och jag hittar det ingenstans :S  Så jag palla inte skriva om de!

Men nu ska det väl bli ändring på detta hoppas jag! Ni får hjälpa och pusha på mig :)

Har nu flyttat hem till mamma och ska bo här i 3 veckor nu! De är badrumsrenovering på gång hemma hos Elin och mig och jag har inte någon go lust att ligga och sova hemma när de kommer främmande karlar som springer ut och in och börjar riva bygget klockan 07.00 varje morgon.

Så nu är jag ute i bushen och slipper gå på toa och duscha i någon jävla barack :D

Just nu håller jag på med ett projekt, projekt sy en egen klänning :) Kommer bli awsume när den blir klar :)
Har blivit lite skrot och så men nu ärjag back on track igen och förhoppningsvis är den klar snart :)

Nästa projekt kommer bli Disco kläder till den bästa gruppen Infinity :) Jag och Nora ska försöka på oss och sy våra gruppkläder. Kommer bli fräckt det också :)

Kvällen har tillbringats hemma hos Jossan. Planera att åka julkryssnings bord eller vad det heter med Eckerö Linjen :) Så VUXET! Hur många vuxen poäng får man då tror ni?

I morgon blir det troligtvis jobb, eller rätt så säker på de haha. Annars ringer jag och kräver jobb haha.

Ska väl försöka fixa en dejt med kudden nu, men kudden e svår flörtat ikväll och John Blund vill inte heller sammarbeta :(

Jajja, kolla en film eller något då, men vad? Film tips någon?

Puss och kram på er alla!
Fred ut <3


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Vad kul att du skriver igen Nathalie :) Lycka till med syandet!

2010-11-09 @ 11:38:32
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Tack så mycket Lisa :) Hoppas de finns några som läser också :)

2010-11-09 @ 23:00:43
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Den där bilden känner jag igen! :) det är ju hemma hos mig när vi spelar kubb :) det var dock väldigt väldigt längesedan! :)

2010-11-10 @ 23:33:02
URL: http://alexbif.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Haha japps det var de, de var då något knäppsnöre på andra sidan kastade över kubb pinnen till grannen och jag fick hämta den :P

2010-11-10 @ 23:42:50
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0