I throw my hands up in the air sometime, singing eeehyo!

Gårdagen var helt underbar :)
Förfest med skön musik, goa drinkar, shottar mm.

De bästa under kvällen var nog när vi kom till Heartbreak haha. Jag har som en grej att jag måste till baren och köpa mig en 6:a tequila och den tog jag utan några problem. Hon som stod i baren och servera mig den blev grymt imponerad av någon anledning haha. Kanske för att jag inte är någon mes och klarar av att ta den utan att göra någon min ;)

Sedan blev de lite sex on the beach drinkar as usual och dans på dansgolvet :)


Efter en otroligt rolig kväll bar de hemåt mot Emilie där jag skulle tillbringa natten och så var de läggdags haha.
Tack Emilie för en amazing kväll. Du är så underbar och go gumman. Älskar dig <3

Ikväll blir de Disco grupp mys med Infinity <3 Käka lite Tacos, planera träningar för kommande termin och planera grupp kläder :D Pepp till tusen :)

Nu måste jag göra mig lite i ordning och sticka och handla lite inför kvällen :) See yah!

Fred ut <3


Bjussar på en bild från grdagen :)


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Vad bra :) Kul att du hade kul på heartan!

2010-11-14 @ 23:01:23
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Lisa: Man har alltid roligt på heartan :D Hoppas du hade det roligt :)

2010-11-14 @ 23:19:31
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0