Maca-crazy dans <3

Grattis på fars dag pappa, älskar dig <3

Haha lätt bästa kvällen på länge igår med mina brudar i Infinity haha, tack tjejer <3
Massa flum filmer, finns på facebook :P

Dagens träning på dansen idag var grym! Alla var så himla bra, förutom jag då som inte kan de sista vi lärt oss på våran avslutningsdans "Love the way you lie".

Sen stannade jag, Malin, Theres och Nora kvar inne i salen med Lisa (super tränaren) och dansade Caramell dansen (idag igen haha) Haha skit kul var de :D


Nu är de bara chill, tänkte lägga mig snart så godnatt på er sötnosar!

Fred ut <3


Tycker ändå jag är lite grym i alla fall :P


Kommentarer
Postat av: Sonia

Hej sötis;)

Skulle du vilja komma hälsa på till våran stuga uppe i Voxna? Vi planerar en fest den 26/27 med övernatning osv... Det var längesen vi sågs sist!!!! Evigheter :P Hör av dig på luren. Ta hand om dig tjejen <3 Puss

2010-11-17 @ 01:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0