Mission compleat

Jag är just nu klar med min klänning :D Äntligen!!!!

Idag har de varit slaaaaappt, skönt de med :)

Igår skrev jag ett inlägg men hann aldrig lägga upp de. Min dator dog av överhettning. Hoppas jag klarar de den här gången nu då :D
Inte för att jag har så mycket att skriva om men ändå hahaha.

Jag saknar Anna så himla mycket, saknar alla i Edsbyn. Nu vill jag ha pengar och råd att åka upp! Behöver massa kramar från alla där!
Och i morgon är de bandy med :( Edsbyn-Västerås och jag vill vara där!

Nä usch och fy, nu blev jag lite deprimerad.
Hövva, slänger upp bild på klänningen istället :D

Nu, kolla klart på filmen Machete eftersom ja inte hann klart igår eftersom datorn la av :O

Fred ut <3


En liten rosett på klänningen :)

 

Klänningen :D


Kommentarer
Postat av: Lisa Brändström

Vad duktig du har varit! Klänningen är jättesöt, du påminner lite om den där coola mamman i "ensam mamma söker" :) Tummen upp!

2010-11-19 @ 02:03:09
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi saknar dig också Natha och vill ha tusentals kramar! :) Du får se till att spara lite pengar så vi får träffa dig! (snacka om att kasta sten i glashus, jag kan ju inte heller spara pengar, haha.. Jag älskar nelly.com ;D) Pussar i massor!

2010-11-19 @ 13:23:30
Postat av: Syrran!

Nice klänning!

2010-11-19 @ 17:13:12
Postat av: Me, Myself and I

Lisa: Tack så mkt :)

Anna: <3

Syrran: Visst e den :P

2010-11-23 @ 23:19:53
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0