Rubrik?

Idag kom årets första snö och gjorde de spårigt, slirigt och halkigt på vägarna.

Idag har jag vart hos älsklings Sandra i Skutskär :) Eweline var med också och de var trevligt :) Gosa med Shiba puppisarna också och jag blev kär i en liten puppi, Monroe, och hon skulle passa helt perfekt för mig! Men jag har inte råd :( Hade jag haft råd hade jag nallat henne direkt! Gah vad jag vill ha henne!!!!!! <3

Sen åkte jag hem till lägenheten och kollade lite post, inge viktigt. Satte upp plast för dörrkarmen in till stora rummet eftersom vi inte har en dörr där och att risken för damm i rummet skulle minskas. Tro ni inte på fa-an att dom där bygg nissarna har tagit bort de! Av vilken anledning liksom? Vill dom att man ska dö av slipdamm eller, för de är ju faktiskt lite kallt för att ha balkongdörren öppen nu och vädra ut de.

Aja, sen drog jag över till Jojjo och spelade lite gitarr hjältar (guitar her för er som inte förstod) men just när jag var on fire och försökte slå Slash i ett battle hakar Wii:et upp sig och de blev slut spelat, morr!

Nu är jag hemma i skogen igen och chillar lite, ska väl söva snart kan jag tänka mig. Skulle vara rätt nice de!
Godnatt mina vänner!

Fred ut <3


Nej jag har inte skaffat kille! De är jag och sångaren från Volbeat :)
17 oktober 2010, minnesvärt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0