Vi ska sy och vi ska klippa

Snart är min klänning som jag håller på och syr färdig :D
Fick på blixtlåset idag och kjolen som ska sitta fast med livet (läs överdelen, vill bara verka proffsig och skriva dess riktiga namn) har jag sytt fast så nu är de en klänning :D Det enda som ska göras är att fålla upp kjoldelen och sedan sätta på axelbanden :)

Idag har de varit slappt, vart med Emilie från klassen idag :D Så roligt och få träffa henne igen :) Länge sen nu, så vi har bestämt att på fredag gör vi Gävles gator osäkra :) Ska bli så himla roligt och är otroligt taggad :)

Annars har det inte hänt så mycket, är rätt trött så ska nanna kudde nu hade jag tänkt! Tänk vad skönt de är när man är så himla trött så man nästan somnar sittandes och sen när man lägger sig ner för att sova blir de så himla underbart :D
De är så de känns nu och de är så jag ska göra! Så godnatt mina vänner och fiender!

Fred ut <3

Old pic men älskar mitt hår på denna bilden :)


Kommentarer
Postat av: saara

vad duktig du är som kan sy din egna klänning!:)<3

2010-11-11 @ 22:36:29
URL: http://saralarssonnn.blogg.se/
Postat av: Me, myself and I

Tack sara :) om den blir bra de Vette tusan. Men vi får se :)

2010-11-12 @ 01:30:59
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0