You ain´t nothing but fine!

Länge sen nu jag vet :P
Här kommer en update!

Fredags: Körde runt i en Valiant -76 och de var lätt den bästa kvällen på länge tillsammans med Jojjo, Rogga, Olsson och Oddman. Fan vad bra jag mådde då <3

Lördags: Bio med Elin och såg filmen Unstoppable. Skit bra film, rekomenderar starkt att se den!

Söndags: Dansträning i 4.5 timme och jävlar så grymt kul de var :D Alla var as grymma! SM är nära och vi kommer dansa sönder alla :D

Måndags: Fika medmina brudar på Mingel. Helt underbart och få tjöta lite skitsnack :P Behövdes verkligen <3

Idag tisdag: Jobbat, gick bra. Sedan hockey, Brynäs-HV71. Brynäs vinst med 3-0 och Greiss fick äntligen hålla nollan! Fan vad gött och de var en jävligt bra match.

Sista veckan hos mamma, sen får vi flytta hem till de nya snygga badrummet :D Fan vad jag längtar! Känns som om att de börjar gå bra nu :D


Fred ut <3

Slänger in en gammal bild på far och mig, förra sommaren <3



Kommentarer
Postat av: Anna

Va gulliga ni är! :D <3

2010-11-24 @ 14:43:38
Postat av: Me, Myself and I

Haha söt du är då ^^ <3

2010-11-24 @ 16:53:55
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Evis

Saknar dig !!! :( Kramar <3

2011-01-14 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0